⭐ Video'yu beğenmeyi ve Abone olmayı unutmayın https://www.youtube.com/@AdobeforKids
👍 Zile basarak bildirimleri açabilirsiniz 🔔
⭐ OYNATMA LİSTESİNDEN TÜM TESTLERE ULAŞABİLİRSİNİZ.
✩ ╰┈➤ https://www.youtube.com/playlist?list=PL_ICXU_5hDWGum20N1Z6w2YbRY7wzlEfA
⭐ SINIF : 2.SINIF
⭐ DÖNEM : 2.DÖNEM (BAHAR DÖNEMİ)
⭐ SINAV : VİZEDE, FİNALDE, BÜTÜNLEMEDE SORULACAK
⭐ DERSİN ADI : MARKA İLETİŞİMİ
⭐ TEST KONUSU : Marka İletişiminde İletişim Araçlarının Kullanımı
⭐ KAÇINCI TEST : 14.TEST
Sorularla Öğrenelim
MARKA İLETİŞİMİ
14. Marka İletişiminde İletişim Araçlarının Kullanımı
Soru 1:
Aşağıda yer alan yeni iletişim ortamlarından hangisi sosyal medya kapsamında bulunmamaktadır?
(Çoktan Seçmeli)
Podcastler
postalar
Wikiler
Sosyal ağ siteleri
✔
Televizyon
Cevap :
Televizyon
Soru 2:
Aşağıdakilerden hangisi geleneksel kitle iletişim araçları kapsamında yer almamaktadır?
(Çoktan Seçmeli)
Dergi
✔
Kurumsal web sayfaları
Gazete
Radyo
Televizyon
Cevap :
Kurumsal web sayfaları
Soru 3:
Aşağıdakilerden hangisi sosyal medya araçları kapsamında yer almamaktadır?
(Çoktan Seçmeli)
Bloglar
✔
CD - Romlar
Forumlar
İçerik toplulukları
Wikiler
Cevap :
CD - Romlar
Soru 4:
“Marka iletişimi yönetimi uygulamaları açısından sosyal medyanın kullanımı ………………. tabi tutulabilmektedir” ifadesinde boş bırakılan kısım aşağıdakilerden hangisi ile doğru biçimde tamamlanabilmektedir?
(Çoktan Seçmeli)
✔
İkili bir ayrıma
Beşli bir ayrıma
Üçlü bir ayrıma
Dörtlü bir ayrıma
Yedili bir ayrıma
Cevap :
İkili bir ayrıma
Soru 5:
Kurum ile hedef kitleleri arasındaki ilişkilerde çift yönlülük ve etkileşimsellik özelliklerini desteklemesi nedeniyle ön plana çıkan iletişim aracı aşağıdakilerden hangisidir?
(Çoktan Seçmeli)
Sinema
Radyo
Kitap
Gazete
✔
Yeni medya
Cevap :
Yeni medya
Soru 6:
Aşağıdakilerden hangisi marka iletişimi yönetimi kapsamındaki iletişim süreçlerinde kullanılabilecek geleneksel kitle iletişim araçları dahilinde yer almamaktadır?
(Çoktan Seçmeli)
Dergi
Radyo
✔
posta
Gazete
Televizyon
Cevap :
posta
Soru 7:
“Haber, fotoğraf, video ve podcastlerin çeşitli web sayfalarına gönderilmesi yoluyla kamuya açık hale getirildiği online medya olarak tanımlanabilen” iletişim ortamı aşağıdakilerden hangisidir?
(Çoktan Seçmeli)
✔
Sosyal medya
Gazete
Radyo
Televizyon
Dergi
Cevap :
Sosyal medya
Soru 8:
“…………………, işletmelerin kendi kontrolünde olmayan araçlar arasında yer almaktadır” ifadesinde boş bırakılan kısım aşağıdakilerden hangisi ile doğru biçimde tamamlanabilmektedir?
(Çoktan Seçmeli)
Kurumsal web sayfası
Kurumsal e - posta hesapları
Kurumsal bloglar
✔
Geleneksel medya
Kurumsal sosyal medya hesapları
Cevap :
Geleneksel medya
Soru 9:
Aşağıda bulunan özelliklerden hangisi geleneksel medyanın sahip olduğu bir özellik olarak değerlendirilememektedir?
(Çoktan Seçmeli)
Karşılıklı konuşmayla meşgul olma ve diyaloga katılma
Topluluk oluşturma yönelimi
Gerçek zamanda işlev görme
✔
Medyanın gücünden onurlanma
Topluluklara odaklanma
Cevap :
Medyanın gücünden onurlanma
Soru 10:
Aşağıda yer alan özelliklerden hangisinin yeni medyaya özgü bir özellik olduğu ifade edilebilmektedir?
(Çoktan Seçmeli)
Kurumun mesajının aktarılması
✔
Karşılıklı konuşmayla meşgul olma ve diyaloga katılım
Resmi ve öğretici metinlerin kullanımı
Medya gibi kurumlara odaklanma
Hedef kitlelere anlatma yönelimi
Cevap :
Karşılıklı konuşmayla meşgul olma ve diyaloga katılım
Marka İletişiminde Geleneksel Medyanın Kullanımı
Marka iletişimi yönetimi kapsamında yer alan markalar ile hedef kitleleri arasındaki iletişim süreçlerinin yönetilmesinde çeşitli iletişim araçlarının kullanımı gündeme gelmektedir. İletişim araçlarının geleneksel medya ve yeni medya olarak ikili bir ayrıma tabi tutulduğu ve marka iletişimi uygulamalarında her iki türdeki kitle iletişim araçlarından faydalandığı da bilinmektedir.
Marka İletişiminde Yeni Medyanın Kullanımı
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin sonucu birtakım yeni iletişim ortamları marka iletişimi yönetiminin kullanımına girmiştir. İşletmelerin ve markaların büyük bir oranda kendi kontrolünde yer alan iletişim ortamları olarak tanımlanabilecek yeni medya, markalar ile hedef kitlelerini etkileşimsel bir ortamda bir araya getirmesi nedeniyle marka yönetimi kapsamındaki iletişim süreçlerinin gerçekleştirilmesi açısından da ilgi uyandırmıştır.
⭐ Video'yu beğenmeyi ve Abone olmayı unutmayın 👍 Zile basarak bildirimleri açabilirsiniz 🔔 ✩ KATIL'dan Ritim Karaoke Ekibine Destek Olun (Join this channel to enjoy privileges.) ✩ ╰┈➤ https://www.youtube.com/channel/UCqm-5vmc2L6oFZ1vo2Fz3JQ/join ✩ ORİJİNAL VERSİYONU 🢃 Linkten Dinleyip Canlı Enstrüman Çalıp Söyleyerek Çalışabilirsiniz. ⭐ 🎧 ╰┈➤ https://youtu.be/SSACHhKKIlk ✩ (MAKE A LIVE INSTRUMENT ACCOMPANIMENT ON RHYTHM IN EVERY TONE) ✩ Aykut ilter Ritim Karaoke Ekibini Sosyal Medya Kanallarından Takip Edebilirsiniz. ✩ İNSTAGRAM https://www.instagram.com/rhythmkaraoke/ ✩ TİK TOK https://www.tiktok.com/@rhythmkaraoke ✩ DAILYMOTION https://www.dailymotion.com/RhythmKaraoke ⭐ Kocamda Kocam - Romantik Erhan ✩ Ritim Karaoke (Kürdi Minör 9/8 Roman Beste Romantik Erhan) @RitimKaraoke Müzisyenlerin Buluşma Noktası.... ESER ADI : KOCAMDA KOCAM SÖZ GÜFTE : ROMANTİK ERHAN BESTE - MÜZİK: ROMANTİK ERHAN USÜL : 9/8 ROMAN MAKAM - DİZİ : KÜRDİ - Mİ...
Yorumlar
Yorum Gönder